Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Un lugar para regalar, intercambiar, comprar o vender productos ecológicos, orgánicos o biológicos. Desde semillas, pasando por alimentos, plantas, frutas, verduras y todo tipo de productos

Moderadores: Panoramix, biomana

User avatar
Marcia

RE: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Marcia »

Pois na Coruña, senón te van moito as cooperativas, está Orta+sa
Rúa Alcalde Pérez Ardá, 26 baixo
15009 - A CORUÑA
Teléfono: 981 285 021

é productora e a tenda ten de todo.

senón:

eqilibrio
Rda. Nelle nº 19 bajo
15007 A Coruña

tamen ten de todo todo.

Ahh, Luis Javier, o de que as cooperativas non te vaian moito é porque non as coñeces. Eu estou nunha en Valladolid e aforro sobre uns 50 € ao mes, ademáis de todalas vantaxes asociadas a este modelo tan marabilloso. Un saúdo.
User avatar
Luis Javier
RE: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Luis Javier »

marcia, lo de las coopertativas no es porque me ahorre dinero o no, porque yo también pertenezco a una de vino, y si me quiero ahorrar dinero voy a la plaza de abastos de toda la vida y me ahorro mucho más que 50 euros. Me refiero a las cooperativas ecológicas concretamente porque el que quiera cuidar mi salud y nuestro planeta no significa que tenga que compartir las ideas, sobre todo politicas de este tipo de cooperativas. La alimentación no tiene ideologías y mucha de esta gente no lo entiende. A eso me refería con lo de que no me van mucho. Es una aclaración simplemente no pretendo ofender a nadie ya que cada uno tiene sus ideas.
User avatar
Marcia
RE: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Marcia »

Na Coruña:

MERCADOS-

* Ecomercado en Vilaboa (Culleredo)

Celébrase o segundo domingo de mes en Vilaboa (Culleredo), entre as rúas Vicente Risco e Avenida de Rutis (paralelo á Universidade Laboral). O horario é de 9:30h a 15h. Este ecomercado está organizado polo Concello de Culleredo en colaboración coa Deputación da Coruña, e está integrado dentro do Feirón Municipal.

* Mercanatura no barrio das Roseiras (A Coruña)

Celébrase o terceiro sábado de mes no barrio das Roseiras, na rúa Alcalde Suárez Ferrín (na praza Elíptica). O horario é de 10:30h a 15h. Este mercado dispón de produtos alimenticios e de artesanía, coa condición de que sexan "naturais", e está organizado pola asociación de veciñas en colaboración coa Concellaría de Igualdade e Participación cidadá do Concello da Coruña.

TENDAS-

* A Landra. Nicomedes Pastor Díaz, 3 (zona Forum Metropolitano). Teléfono: 881 899 401.
* Ataxentas. Alcalde Lens, 30 (zona Rúa Barcelona). Teléfono: 981 255 654.
* Ecocesta. Porta de Aires, 1 (zona Cidade Vella). Teléfono: 658 761 772.
* Equilibrio. Avda. dos Mallos, 1 (zona Ronda de Nelle) - baixo. Teléfono: 881 898 788.
* Horta + Sá. Alcalde Pérez Ardá, 26 (zona Novos Ministerios). Teléfono: 981 285 021.
* Seara. Orzán, 14 (zona centro). Teléfono: 981 902 061.
User avatar
Rosa43
RE: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Rosa43 »

En La Coruña también está:
- Horta Sa en el mercado de San Agustín (María Pita)
- Ecosuper c/Nicaragua (zona Juan Florez, plaza del libro)
User avatar
juanis
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por juanis »

En la plaza de Abastos de Santiago en la nave 7 hay una tienda de huerta ecológica y otra que vende carne ecológica gallega, tengo entendido que es de raza cachena.
User avatar
Manu23
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Manu23 »

Faime graza o debate das cooperativas. A ver, as cooperativas de consumo suelen ser grupos heteroxeneos de xente con certos intereses comúns, e sí, ademáis fan política, pero non política partidista, politica no día a día co seu consumo. Pero tranqulio, Luis Javier, na túa tenda super ecolóxico, tamén se fai politica pq simplemente non queremos a merda que nos sirve en bandexa os canais convencionais. Todos queremos productos ecolóxicos, esto é o que nos une. E hai que promocionar a bombo e platillo que estamos todos aquí, para dar alternativas, sexa a túa tenda ou a cooperativa de Marcía. Eu sendo de Ourense, pasarei encantado por super e por onde faga faia. Sorte no camiño.
User avatar
Tuecosuper
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Tuecosuper »

Estoy al frente de la tienda que se menciona en esta página, y simplemente quiero decir que estoy totalmente de acuerdo con Manu, la cooperativa o la tienda ecológica simplemente son dos formas distintas de consumir productos ecológicos y luchar contra la hipocresía y falta de moral que existe en el mundo de la alimentación hoy en día; además nuestros productos frescos proceden en la medida de lo posible de los propios agricultores de las cooperativas de la ciudad.
Pero es normal que alguna gente confunda unas cosas con otras, yo soy de Asturias (aunque enamorado de Galicia) y allí sucede lo mismo.
User avatar
Vigo
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Vigo »

En Vigo estamos "Árbore", temos unha tenda de productos ecolóxicos com moita variedade, frescos e moitísimos graneis. http://www.arbore.org A tenda está no centro, na rúa Arquitecto Pérez Bellas 5 baixo (a 100m. da Plaza de Independencia). O noso teléfono é o (986)23 34 97.
User avatar
Laura28
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Laura28 »

Buenas, yo vivo en Madrid pero soy gallega y yo pido en Enterbio. El amigo que me lo recomendó además hace negocio con eso ya que premian a los clientes que lo recomiendan o algo así, pero yo de momento sólo consumo y la verdad es que de calidad muy bien. Los precios ahora están bajando que al principio eran un poco caros,

Saludos!
User avatar
Invitado
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Invitado »

Buenos días a todos,

Hace un par de meses hemos abierto el supermercado ecológico mas grande de Galicia con 400 m2 de exposición y mas de 3000 referencias.

Os invitamos a todos a que vengáis a conocernos y nos ayudéis a sacar adelante este proyecto tan ilusionarte y beneficioso para la salud.

Estamos en la Avenida de Finisterre 25, justo al lado de la Plaza de Pontevedra en A Coruña.


También comentaros que a partir de Enero tendremos disponible la pagina web y la venta online. De momento nos podéis seguir en Facebook.

¡¡¡¡¡ Os esperamos !!!!!!
User avatar
eumesma
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por eumesma »

Ola!

Eu o que busco é xente que xa o faga, ou comezar a organizarnos, para cultivar para autoconsumo na área coruñesa... Non sei se pido unha loucura ou é factível... Saúde!
User avatar
desconocido
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por desconocido »

En Vigo, dentro del C.C. Plaza América hay una tienda que se llama Ecoadega, en donde también podéis encontrar productos ecológicos como mermeladas, vinos o incluso productos que aún sin llevar sello ecológico también son productos naturales y artesanales como quesos, embutidos, miel, etc...Sirven a domicilio y tienen horario especial si quieres recoger el pedido personalmente en tienda.
User avatar
daribeirasacra
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por daribeirasacra »

Hola,

Hace que estoy empezando a distribuir productos de la Ribeira Sacra (Lugo). De momento tenemos pocas referencias pero con vuestra ayuda iremos

aumentando el catálogo. Lo que si puedo asegurarte es que los que tenemos son de gran calidad y todos certificados por el CRAEGA.


Un saludo
User avatar
NaFlorDaTerra
Pasaba por aqui
Pasaba por aqui
Mensajes: 1
Registrado: Mar Abr 10, 2012 3:39 am
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por NaFlorDaTerra »

eumesma escribió:Ola!

Eu o que busco é xente que xa o faga, ou comezar a organizarnos, para cultivar para autoconsumo na área coruñesa... Non sei se pido unha loucura ou é factível... Saúde!



Hola boas,
Eu levo dende hai 2 anos plantando unha horta: patacas, xudías, fabas, chícharos, tomates, pementos, amorodos, leitugas, cabazas....

Meu home e máis eu somos fillos de labregos, e aínda que levábamos moitos anos sen ter ningunha relación co campo, desde que somos pais, a cousa cambiou.... era incrible ver como dende bebé o noso fillo comía sen problema ningún as verduras e froitas da horta de meus pais e en cambio non tragaba as compradas no supermercado.... e por iso mesmo e máis porque meus pais xa van maiores e non viven cerca nosa..., pois nos decidimos a coller unhas leira e prantar a nosa propia horta... polo menos sabemos o que comemos....

É unha satisfacción enorme ver como medran as sementes, e máis aínda cando recolles os froitos do teu traballo (e nos plantamos todo a man, e como se facía antes...), e vaia diferencia co que venden nos supermercados... e a verdade e que non se nos dou mal o tema..., de feito tivemos tanta producción de xudias e grelos que lla tiven que levar a miña nai a que a vendera na praza (miña nai leva toda a vida dedicándose a vender no feirón productos da horta, aínda que agora xa se vai xubilar), osea que a este paso lle vou coller o gusto...se non fose tan difícil poder sobrevir disto, ata me adicaría eu tamén, (porque non sei que vou facer con todas as xudías que teño prantadas....).

Con isto todo quero decirvos que non é ningunha tolería o de volver ó campo, hoxe en día o que sobran son leiras pra traballar (calquera por ahí nunha aldea de Galicia volas alquila por poucos cartos e sen mediar ningún contrato..., con tal de nas ter abandonadas...), o que sí fai falla e moitas ganas....porque tampouco e chegar e encher..., supoño que se toda a túa vida viviches na cidade a cousa non será tan doada...pero lendo moito e pidindo consellos á xente que sabe (eso foi o que fixemos nos), todo se consigue.... (outra cousa xa ben distinta e poder facer diso a tua actividade económica...), pero para o autoconsumo non fai falla facer ningún master.

Así que xa sabedes, animo e pra diante....

Un saudo
User avatar
Ana-Vigo
Re: Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Mensaje por Ana-Vigo »

Hola a todos:

Para todos aquellos que esteis interesados en productos ecológicos así como comidas ecológica casera y artesanal de gama cinco (productos semielaborados que terminan de hacerse en unos minutos en casa sin perder ninguna cualidad ni sabor) os recomiendo a Bio Alacena Galega, es una empresa la verdad que muy seria y profesional con todos sus productos con sello de certificación.

Creo que la página web la tendrán habilitada en breve, porque les llamé y me comentaron que la estaban rehaciendo, de todos modos podeis ver algunos de los productos de los que disponen para que os hagais una idea y si no podeis contactar con ellos en el 886113976

Espero haberos sido de ayuda.

Ciaoooooo
Cerrado



  • TEMAS RELACIONADOS CON Dónde puedo conseguir alimentos ecológicos en Galicia?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 8 invitados